TOP 10 NAJLEPSZYCH SCEN MUZYCZNYCH

10

 CAMINO - EQUIPO DE AMBAR


Uważam, że w wykonaniu tej drużyny piosenka "Camino" brzmi bardzo lekko i przyjemnie, wyjątkowo profesjonalnie i to nie tylko dzięki wspaniałej choreografii, dla której jest tłem. Ta piosenka, w tym wykonaniu, jest z pewnością jedną z moich ulubionych!

9

QUE MAS DA - MATTEO Y LUNA


Piosenka Matteo i Luny jest bardzo ładna i przede wszystkim wybitnie szczera, wpasowuje się jak ulał w sytuację zaistniałą między nimi. Ważną rolę odgrywa więc ich sceniczna interpretacja. Myślę, że nie zwróciłabym zbytniej uwagi na tę piosenkę, gdyby nie została wykonana przez tę dwójkę. A przecież jest to bardzo piękny utwór!

8

PROFUGOS - MATTEO Y LUNA


Tak jak i w Que mas da jednym z największych atutów tego wykonania jest jego autentyczność i adekwatność - Luna i Matteo to ciągli uciekinierzy, okrutni dla siebie nawzajem w obojętności, którą wciąż udają. Uważam, że ich głosy pięknie komponują się w tym utworze, a sama piosenka jest genialna.

7

ERES - SIMON


Piosenka "Eres" to cudowny utwór i żałuję, że mogłam umieścić ją najwyżej na siódmym miejscu (Soy Luna może się poszczycić tyloma wspaniałymi piosenkami!), bo uwielbiam w niej wszystko: tekst, linię melodyczną, interpretację i cały wizualny wydźwięk sceny, w której Simon po raz pierwszy śpiewa ją Lunie, wyznając swoje głębokie uczucia do niej. Uważam, że to jedna z najpiękniejszych scen muzycznych w całym serialu.

6

MIRAME A MI - AMBAR Y MATTEO


Piosenka Ambar jest jedną z moich ulubionych i idealnie wpasowuje się w charakter postaci, zarówno ten pozorny jak i prawdziwy, wewnętrzny, ukrywany. Myślę, że jest celowo napisana tak, by odwracać uwagę od tego, o czym naprawdę mówi. Głośne dźwięki, elektroniczne wstawki, szybkie tempo i egocentryczny tekst - to wszystko przykrywka dla smutnego i desperackiego, a nie próżnego zawołania Mirame a mi czyli Spójrzcie na mnie. Utwór jest naprawdę świetny i osobiście uważam, że choreografia, którą ułożyli do niej Ambar i Matteo na pierwszym etapie konkursu była naprawdę wybitna i bezkonkurencyjnie zasługiwała na pierwsze miejsce.

5

ALAS - LUNA Y SIMON


Ogólnie nie przepadam za piosenką Alas, to znaczy według mnie nie jest tak dobra jak inne, ale ta prototypowa, akustyczna wersja Luny i Simona jest naprawdę wspaniała, bo ma piękne brzmienie, choć oczywiście mniej pasujące do tekstu, który również bardzo mi się podoba.W przypadku tej i jeszcze jednej piosenki, która pojawi się później, inne, akustyczne wykonanie zmieniło całkowicie mój stosunek do utworu. Ta wersja Alas jest naprawdę przepiękna!

4

CHICAS ASI - AMBAR, DELFI Y JAZMIN


Ta piosenka jako jedna z nielicznych zachwyciła mnie po prostu dlatego, że mnie zachwyciła. Jest w niej coś tak niesamowicie genialnego, że potrafię w kółko ją nucić! Bardzo, naprawdę bardzo podoba mi się jej linia melodyczna i wizualny oddźwięk, jaki dziewczyny zaprezentowały na scenie na Open Music. Chicas asi to prawdziwy geniusz!

3

VALIENTE - SIMON


Valiente pokochałam od momentu, gdy usłyszałam ją po raz pierwszy. Jest w niej taka pasja, taka szczerość, takie głęboki wyznanie i taka niezachwiana pewność, że pokochałam ją całym sercem. Szczególnie jednak podoba mi się, gdy Simon wykonuje ją sam, brzmi wtedy najbardziej autentycznie i najsilniej. Ten chłopak pisze wspaniałe piosenki, a Valiente to niewątpliwie jeden z jego najlepszych utworów!

2

SIENTO - MATTEO


Siento to piosenka, która zawiera w sobie bardzo wiele. Jest deklaracją, obietnicą, sprawozdaniem i wyrazem zdziwienia, podziękowaniem, dowodem i wyjaśnieniem. Ale przede wszystkim jest to przepiękne wyznanie miłosne, które płynie z każdego zaśpiewanego przez Matteo słowa, jakby było zbyt silne, by po prostu czaić się w tle. Choć sama melodia jest bardzo piękna, myślę, że dużą rolę odgrywa tu tekst, który ma w sobie dużą dozę artystycznej dojrzałości, która świadczy właśnie niebezpośrednio o zmianie, o której śpiewa Matteo. Po raz pierwszy traktuje takie uczucie jako coś podniosłego i czuje, że taka podniosłość zasługuje na dojrzałość i prawdziwość. Dlatego śpiewa tak pięknie.

1

MELODIAS QUE LO QUENTAN TODO - SIMON



To właśnie jest druga z piosenek, do której nastawienie zupełnie zmieniłam po wysłuchaniu jednego jej wykonania. Akustyczna wersja Simona jest tak przepiękna, tak przejmująca, jak nigdy bym się nie spodziewała po takiej melodii, jaką prezentowała Luna (choć nie twierdzę, że tamta była zła, po prostu nie pomyślałam, że może mi się podobać w taki sposób). Jest to dość ciekawy utwór jak na tego bohatera, bo chyba po raz pierwszy nie śpiewa on piosenki kierowanej do Luny, co sugerują te ukradkowe spojrzenia w stronę Ambar i właściwie sam tekst. Melodias que lo quentan todo może też być po części deklaracją świadomości, że Luna nigdy nie pokocha go tak, jakby tego pragnął, bo przecież skoro niektóre melodie mówią wszystko, to te, które wiążą się z Luną i Matteo do nich należą. Moja interpretacja ukierunkowuje się na gorzkie wyznanie przykrej świadomości rzeczywistych reali relacji między nim a najlepszą przyjaciółką, i jednoczesne nieśmiałe wyznanie w kierunku Ambar, bardzo enigmatyczne a chwilami jakby wpadające w jakąś niewyjaśnioną nostalgię. Uważam, że ten utwór w takiej wersji jest naprawdę wybitnie piękny. Właśnie dlatego umieściłam go na zaszczytnym pierwszym miejscu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz